Vintage

Vintage

понедельник, 11 ноября 2013 г.

Vintage World

Lume Vintage! Peste tot în capul meu răsună doar Vintage!
     Aș dori să creez stil și sa scriu cu și despre stil. De ce? nuștiu,  probabil sufletul meu emană creație, inspirație de tipul nemaipomenitei Coco Chanel,  fata săracă și orfană din perioada Primului Război Mondial, poveștile de dragoste care i-au servit drept inspirație pentru moda sa. Sau poate Madeleine Vionnet, Jeanne Lanvin, Ela Schiaparelli, primele femei care lansează o casă de couture,  care știu să facă ca creațiile lor să se miște împreună cu corpul femenin. Christian Dior, Giorgio Armani ...  și aș putea enumera la infinit personalități de la care mă simt cu adevărat inspirată.
    Să nu mă înțelegeți greșit, nu sunt o "oarecare" obsedată de modă. Doresc doar să ma fac remarcată prin dorința mea de a crea "stil in picioare". De a crea modă, de a da aripi și valoare hainelor vintage,  ascunse undeva prin garderoba bunicii sau aruncate neglijent pe rafturile vreunui second hand. Sau chiar haine care stau îngrijite și neperpetuate pe rafturile unor buticuri chic,  așteptînd să vină vre-o fashionistă să le măsoare.

    Toate femeile își doresc să fie speciale și să aiba un stil vestimentar recognoscibil,  cu nuanțe și imprimeuri unice, haine care să redee un curaj estetic și un bun gust bine dezvoltat,  haine care să le facă remarcate în mulțimea îmbrăcată in culori alb-gri. Acest "doresc" trebuie să fie prezent mereu, cum spunea renumita Coco Chanel : "Nu înteleg cum unele femei ies din casă fără să se aranjeze un pic,  fie măcar din politețe. Nu știi niciodată cînd ai întîlnire cu destinul. Trebuie să fii cît mai frumoasă la întîlnirea cu destinul". Probabil,  una din aceste persoane care dorește să se remarce cu ajutorul curajului de ași exprima stilul sunt și eu,  fata visătoare,  inspirată mai mult de hainele vintage din garderoba bunicii sau a second-ului, unde pot găsi lucruri inedite, adevărate rariteturi pentru zilele noastre,  sunt o vînătoare înrăită dupa vinatage de orice gen.
   Și ca orice fată, interesată de a crea moda,  iubesc handmade-ul, să creez, creez la infinit. Inspirația vine, iar muza am impresia că cîteodată îmi stă alături.Creez haine după propriul gust, papioane, cerceluși. Iubesc să fac din nimic utilul. Iubesc să crez. Creez. Și asta nu ca să mă laud sau ca să fac o aluzie la "talentata de mine", vorbesc din suflet, căci "din prisosul inimii vorbește gura" (Biblia) Sunt interesată de tot ce este straniu, în adevăratul sens al cuvintului! Îndrăgostită de frumos...
    Și pe viitor promit,  voi crea stil, haine, modă!
Voi crea!

"Creează-ți propriul stil... fă-l să fie unic pentru tine,dar identificabil pentru alții".
(Anna Wintour)








Комментариев нет:

Отправить комментарий