Vintage

Vintage

суббота, 12 сентября 2015 г.

Revenire cu drag de toamnă!

  


   De ceva timp nu am mai postat nimic pe blog. Nu din lene sau din lipsă de idei, motive erau mult mai multe și mai concrete. Nevoie de liniște sufletească, de a pune idei și gânduri bine definite pe rafturi sufletești. Sunt firea care are nevoie de ceva timp ca să-și vindece sufletul nostalgic.

  Revenit-am toamna, în anotimpul meu preferat.
Mă copleșește toamna, cu culorile și frumosul său multicolor. Mă minunez de faptul cât de frumos a creat Dumnezeu natura, colorând toamna într-o palitră de culori condensate, " orice lucru El îl face frumos la vremea lui." ( Eclesiastul 3:11 )
 
  Mii specială toamna asta prin tot ce mi se petrece în viață la moment.
Mii drag răsăritul și apusul, frunzele uscate, oameni frumoși, cărți cu file îngălbenite de timp. Mi-s dragi diminețile petrecute în citirea Bibliei și în rugăciune, regăsire de sine, motiv de fericire.

  Mii drag de mine când sufletu-mi atinge cerul, fericire, dor de infinit și cer, trăire...

Gânduri și pupici!


Cu drag, o simplă EU!


                                        Outfit: Rochie retro cu carouri alb-negru
                                        Shoes: Sliponi negri OLDCOM
                                        Photo: Olga Botnaru













Комментариев нет:

Отправить комментарий